Neem contact met ons op

Kies hieronder het contactformulier die het best aansluit bij uw wens. Als u vragen heeft over de contactformulieren bel ons dan op: 030 850 1200.

Dit is ook interessant

FAQ

Via dit formulier kunt u een schademelding maken. Beschrijf hoe de schade is ontstaan, wat de omvang van de schade is en wat het kost om de schade te herstellen. Dit kunt u doen aan de hand van een offerte of een factuur. 

Per 25 mei 2018 geldt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). In de privacy verklaring op onze website geven we een toelichting over hoe wij omgaan met patiëntinformatie en welke gegevens we van je bijhouden op onze website. 

Voor alle pers- en mediavragen (interviews, radio- en tv-programma’s, fotografie) kunt u op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur terecht bij de afdeling Communicatie. We kunnen geen informatie geven over patiënten. Er is een algemeen geldende wet- en regelgeving rondom portretrecht, auteursrecht en privacywetgeving waar bij ons aan houden.

Voor vragen over ontwikkelingen in de ambulancezorg en verzoeken voor bijvoorbeeld een interview of foto-opname met één van onze medewerkers, kunt u contact opnemen met de afdeling communicatie. Dit kan via ons contactformulier op de website of telefonisch via T. (030) 850 1200

De medewerkers van commissie externe meldingen nemen de klacht in behandeling en proberen samen met u binnen vier weken tot een passende oplossing te komen. 

Bet u niet tevreden over de bemiddeling en de geboden oplossing?
Dan is het mogelijk om een formele klacht in te dienen. De klachtenfunctionaris neemt dan contact op om de procedure toe te lichten en biedt ondersteuning bij het formuleren van de klacht.

Nadat de klacht schriftelijk is ingediend onderzoekt een onafhankelijke onderzoekscommissie de klacht en adviseert de bestuurder. Zie voor meer informatie het document: Reglement klachtenafhandeling. 

Wij doen bij een klacht onze uiterste best om gezamenlijk tot een passende oplossing te komen. Indien u niet tevreden bent over de wijze waarop de formele klacht is afgehandeld, dan kunt u de klacht kenbaar maken bij de branchegeschillencommissie waarbij de RAVU is aangesloten. 

Contactgegevens RAVU
Bezoekadres

Jan van Eijcklaan 6
3723 BC Bilthoven

Bekijk al onze locaties

Postadres

Postbus 574
3720 AN Bilthoven

Telefoon

T (030) 850 1200